Oldalak

2010. augusztus 29., vasárnap

WeTravel navigáció

SZOFTVER letöltése

TÉRKÉPFÁJLOK letöltése
régebbi Magyarország térkép (talán 2007-2008-as), ha kell tudok szerezni újabbat, de az jóval több MB lesz
ANGOL hangutasítások

menü->kapcsolatok->GPS-> önálló módba állítva jobban működik a WeTravel!

a térképfájlokat a memóriakártyára másold! (először ez legyen kész, csak aztán telepítsd az alkalmazást!)
a galériában az ikonok megfognak jelenni, nekem több mint +500 kép...

a szoftverfájlokat csomagold ki (rakd mindkettőt egy mappába), és PC Suite-al telepítsd a .jar fájlt (ott kell legyen vele egy mappában .jad is!)

A GOMBOKAT ALUL DIREKT HAGYTAM MEG, JÓL JÖHET;) (pl mikor ki kell választani a nyelvet)

0.,Telepítés előtt kapcsold be a wifit, mert fel kell lépnie internetre(nem tudom miért…)! Telepítés után mikor megkérdezi hogy elindítod-e, nyomd hogy Később, majd keresd ki az alkalmazást, de még ne nyisd meg!

1.,hozzáférési jogoknál állítsd be (katt a játék nevére, majd húzd az egészet arrébb a nyíl irányába):
-hálózati hozzáférés:megtagadva,
-alacsony szintű…:megtagadva,
-üzenetek:megtagadva,
-leállítás:rákérdez,
-helyi kapcs:rákérdez,
-felvétel:rákérdez,
-olvasás…:mindig engedélyezve,
-írás…:mindig engedélyezve,
-hely:mindig engedélyezve

2.A,Miután elindult, hagyni kell neki, hogy megkeresse magának a file-okat. Ha kész, állítsd be:

1.: Lang_HU;

2.: Hungary garmin

3.: választható (angolul beszél!)

4.: MenuOrange...

2.B, Nyomd meg hogy Mégsem

3.,Nyisd meg a menüt. (Amennyiben angolul van, a számok alapján tudsz tájékozódni, de később magyar lesz!)

4.,Beállítások(1)->Beállítások(1)->Rögzített(1),Ablakban(4),Örökfény(5) (mindhármat nyomd meg!)

5.,Beállítások(1)->Kapcsolat(2): Szinkró gyakoriság(3.): 0 és GPS minta gyakoriság (4.): 1

6.,Beállítások(1)->GPS(5): Belső GPS (JSR-179), aztán OK

7.,Beállítások(1)->Haladó(7)->Kinézet(2): Nyelv(1.): Lang_HU; közepe felé: Érintőképernyő (touchscreen): ezt pipáld ki!; alja felé: Screen Orientation (ez valamiért nem lesz magyar): R90 (ne a szenzort, nekem az nem működött…)

8.,Indítsd újra, kb fél perc alatt talál műholdat! Innentől már egyszerű. A hangoknál tudod beállítani hogy bemondja-e vagy ne. (én egy angol nyelvűt mellékelek)

9.,Használjátok egészséggel, remélem mindent leírtam, ha valami kérdés van, írd bátran!


további segítség: WeTravel wiki

35 megjegyzés:

  1. Telepítsétek bátran, nagyon jó kis alkalmazás!!!
    Ma reggel sikerült élesben is kipróbálnom a buszon szuperül működik! :-) Egész pontosan mutatja, hogy éppen hol járunk és sebességet is ír.
    Köszönjük szépen Skraby! :D
    üdv:napocska2

    VálaszTörlés
  2. A térképet telepíteni kell vagy csak másoljuk fel a mappát a telefonra??

    VálaszTörlés
  3. Le van írva, még a 0. pont előtt!

    "PC Suite-al telepítsd"

    VálaszTörlés
  4. "a térképfájlokat a memóriakártyára másold!"
    ez is oda van írva

    VálaszTörlés
  5. eddig mindenkinek sikerült megcsinálni a leírás alapján... hajrá:) az hogy a térképet telepíteni vagy másolni, ez kicsit hülye kérdés... a térkép SZOFTVERT vagy a térképFÁJLOKat?

    VálaszTörlés
  6. A fájlokat azt a jad meg jar-t tom h telepíteni kell. Bocs h ennyire hülye vagyok :(:D de gondoltam megkérdezem minthogy elszarjam :D.
    "TÉRKÉPFÁJLOK letöltése" ezeket letöltöm és csak másoljam fel a telefonra?:D

    VálaszTörlés
  7. igen, egy tetszőleges helyre az egész mappát, a többit a program elintézi

    VálaszTörlés
  8. oké köszi szépen és bocsi mégegyszer

    VálaszTörlés
  9. semmi baj, és szívesen:) várom a tapasztalatokat!

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Feltettem a progit, működik is rendesen. Csak azt nem tudom, hogy címet ahová el akarok menni azt h lehet betáplálni?

    VálaszTörlés
  11. helo
    Sztem neis probalkozz vele mert lefog fagyni... Sajnos egyenlore csak helymeghatarotasra tokeletes... Ha vhogy kilehetne kapcsolni anavigalast ak esetleg azt lehetne, h csak pirossal mutatja az utat es te koveted a vonalat:D am a menuben lehet betapla lni, nem nehez megtalalni... Udv, Skraby

    VálaszTörlés
  12. működik :D
    köszi!

    VálaszTörlés
  13. Ha lenne új térkép én hálás lennék érte.
    A méret nem számít! Jó legyen.
    köszi

    VálaszTörlés
  14. ha nincs wifim, hogyan telepitsem?

    VálaszTörlés
  15. mobilnet... De lefog venni egy kis pénzt...

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok ! Feltettem a progit, mindent úgy csináltam ahogy le van itt írva, azonban amikor a végén újra indítom, kéri, hogy csatlakozhasson az adatokhoz, engedélyezem kikapcsolásig, utána megjelenik a progi logója, webcíme és ennyi. Kb. 10 perc után is ez van, olyan mintha lefagyna ! KM900-asom van. Mit tegyek ????

    VálaszTörlés
  17. köszönöm!
    mindegy milyen oldalon vagyok...csak neten legyek?

    VálaszTörlés
  18. nekem nem megy:(
    pls. valaki segitsen msn-en, cimem: gudmen76@hotmail.com

    VálaszTörlés
  19. Én megpróbáltam telepíteni, de a beállításoknál nekem nincs olyan opció, hogy mindig engedélyez, csak hogy rákérdez és, hogy hozzáférés megtagadva.
    GD880-nál hogy tudnám megoldani hogy ne folytonos rákérdezgetéssel keressen, mert az egy kicsit necces.
    Előre is Köszi!

    VálaszTörlés
  20. Ha részletesen követed a leírást, nem lesz ilyen problémád;)

    VálaszTörlés
  21. Próbáltam részletesen követni a leírást, de nem ajánlja fel a mindig engedélyez opciót. Most akkor én hibáztam vagy a telefonnal van valami.
    Nem vagyok valami Mayer ilyenekben, légyszíves segítsetek.
    Előre is Köszi!!!
    Török Péter

    VálaszTörlés
  22. nekem sem ajánlja fel, csak olyan van, hogy rákérdez és megtagad

    VálaszTörlés
  23. üdv! rájöttem! csak úgy jó ha a pc suitevel telepíted föl!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Pár hónapja van meg a telóm és minden ok vele a navit is feldobtam ... pöpec!
    Új térképet honnan tudok "varázsolni" mert most épp utazás előtt állok (jövő 7n járnánk az országot egy pár napig) és nem lenne hátrány egy új térkép...
    Előre is köszi ha valaki tud segíteni...

    CristianMaas

    VálaszTörlés
  25. SE fórumon megtalálod, a fórumban volt nemrég róla szó hogy ki csinálta,én most nemtudom megkeresni:S

    Skraby

    VálaszTörlés
  26. Köcke!

    CristianMaas

    VálaszTörlés
  27. Nekem Lefagy amikor megtalálta a mappát, ahonnan betöltené az infokat

    VálaszTörlés
  28. Nekem meg azt írja ki még az elején, h sikertelen hitelesítés!!!

    VálaszTörlés
  29. Egyszer nekem már fel volt telepítve, de elromlott és lekukáztam.Utána nekem is ugyan ezt a hibaüzenetet írja ki, és már a halálba kerget ezzel. Légyszi ha tudtok valami megoldást írjatok le, előre is thx.

    VálaszTörlés
  30. Hellóka!

    Olyan gondom lenne ezzel a leírással, hogy annál a résznél akadtam el, amikor a "hozzáférési jog.." megpróbáltam ezt a lehetőséget megtalálni:) Hol is van ez a telefonban? Játék neve=játék mappa? vagy talán a wetravel neve? nem vágom sajnos. Én küzdök a progival, de sajna nem kel életre és bevallom eddig ez az első ilyen ami kifogott rajtam.

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!

    Megírná valaki, hogyan tudom a térképfájlokat a a gépről a telefonra telepíteni pc suitetal.
    Segítségeteket köszönöm.

    VálaszTörlés
  32. Ez egy nagy szar leirás nekem fent volt nem inen és ez egy kukás sz@r verzió! A kurv@ @nyáét aki ien gyökér akkor inkáb ne irna ien faszságokatr ien beálitások n incsenek is de ide pofázik csicska fosok.

    VálaszTörlés
  33. Nekem ismételten sikerült a leírás szerint telepíteni. Annyi megjegyzéssel, hogy telepítés előtt 2010-re állítottam a dátumot, ahogyan valaki írta korábban valahol. Köszi szépen! :-)

    Az előttem író (írni sem tudó) névtelen hőst pedig a hozzászólása minősíti! XD

    VálaszTörlés
  34. Kezdő vagyok.
    Hogy lehet pc suit-tal telepíteni?

    VálaszTörlés
  35. Végre sikerült telepíteni a kulcs a dátumot át kellett írni 2010-re és minden ment a maga útján. Ki is probáltam a napokban és nagyon jól müködik, de kisebb hibák azért vannak. A semminél azért jobb és olcsó is. Esetleg segítene valaki, hogy ahova el akarok jutni azt hogyan tudom végrehajtani? (címbeírás)

    VálaszTörlés